Możliwości dotarcia do klientów
Fragmentacja mediów i mnogość komunikatów sprawiają, że konsumenci są coraz bardziej odporni na reklamę. Każdego dnia zalewani są morzem różnorodnych treści. Aby zostać zauważonym i odnieść rynkowy sukces trzeba stawiać na kompleksowe działania. Samo prowadzenie strony internetowej, fanpage'a lub bloga nie wystarczą. Każdy z kanałów komunikacji posiada swoje ograniczenia i ciężko jest za pomocą jednego z nich dotrzeć do wszystkich potencjalnych klientów.
Integracja działań marketingowych
Efektywna komunikacja z klientami powinna odbywać się w spójny sposób za pomocą różnych mediów i z wykorzystaniem narzędzi dostępnych zarówno w Internecie, jak i poza nim. Dla wzmocnienia przekazu należy ze sobą połączyć między innymi możliwości stron internetowych, mediów społecznościowych, blogosfery, czy informacji prasowych i ogłoszeń w mediach tradycyjnych i elektronicznych.
Moc synergii
Marketing zintegrowany jest nowoczesną gałęzią marketingu, która dzięki przemyślanemu połączeniu sił wielu rożnych mediów daje efekt synergii. Zamiast pojedynczych, oderwanych od siebie działań, mamy możliwość zaistnienia na kilku różnych obszarach jednocześnie. Dzięki kompleksowej i spójnej strategii, której poszczególne działania wzmacniają się wzajemnie, docieramy jednocześnie dalej, szybciej i skuteczniej.
Co możemy dla Ciebie zrobić?
- opracujemy plan działań zintegrowanych dopasowany do Twojej działalności
- sukcesywnie będziemy wdrażać wcześcniej ustalony plan
- co miesiąc dostarczymy Ci raporty z prowadzonych działań
- będziemy kontaktować się z Tobą w celu wyznacznia kolejnych celów